Deschis 24/7 Toate operele de artă și expozițiile sunt online

Politica de retur şi rambursări

Retururi şi rambursări

Politica noastră de rambursare și returnare se execută în 14 zile. Dacă au trecut 14 zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb complet.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare articolul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care a fost recepţionat. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Mai multe tipuri de mărfuri sunt scutite de a fi returnate. Nu se pot returna bunuri perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile. De asemenea, următoarele servicii nu pot fi returnate / rambursate: taxe pentru trimiterea operelor de artă, taxe de participare la concurs și taxe pentru crearea de expoziții virtuale / online.

Articole suplimentare nerambursabile:

-Carduri cadou

-Produse software descărcabile

-Unele articole de sănătate și îngrijire personală

-Servicii

-Taxe de concurs

Pentru a completa returnarea, avem nevoie de o chitanță, factură sau orice dovadă de cumpărare.

Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi către producător.

Există anumite situații în care se acordă numai rambursări parțiale:

-Carte cu semne evidente de utilizare

-CD, DVD, bandă VHS, software, joc video, casetă sau disc de vinil care a fost deschis.

-Orice articol care nu se află în starea inițială, este deteriorat sau lipsește piese din motive care nu se datorează erorii noastre.

-Orice articol returnat la mai mult de 14 zile de la livrare

Rambursări

Odată ce returnarea dvs. este recepţionată și verificată vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom notifica cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă este aprobată, atunci rambursarea dvs. va fi procesată și suma aferentă va fi restituită prin metoda de plată iniţială în termen de 14 zile.

Rambursări cu întârziere sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați din nou contul dvs. bancar.

Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura un timp până când rambursarea dvs. va fi publicată oficial.

Apoi contactați banca dvs. Există adesea o perioadă de procesare înainte de a fi publicată o rambursare.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, contactați-ne la office@gallery13.ro

Schimburi

Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la office@gallery13.ro

Livrare & Returnare

Pentru a vă returna produsul, trebuie să trimiteți datele cu privire la: produs pe adresa office@gallery13.ro. Ulterior vom revenii către dvs. cu detalii suplimentare.

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de expediere pentru returnarea articolului. Costurile de expediere sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, puteți lua în considerare utilizarea unui serviciu de expediere urmărit sau achiziționarea unei asigurări de expediere. Nu garantăm că vom primi articolul returnat.

Ajutor?

Contactați-ne la office@gallery13.ro pentru întrebări legate de rambursări și returnări.